4L Trophy : dag 13: Marrakesh – Tanger – Algeciras - Reisverslag uit Tanger, Marokko van Sebastian Eeden - WaarBenJij.nu 4L Trophy : dag 13: Marrakesh – Tanger – Algeciras - Reisverslag uit Tanger, Marokko van Sebastian Eeden - WaarBenJij.nu

4L Trophy : dag 13: Marrakesh – Tanger – Algeciras

Door: Sebastian

Blijf op de hoogte en volg Sebastian

01 Maart 2010 | Marokko, Tanger

Volgende dag vroeg opgestaan voor een lange rit naar het noorden: Tanger. Na de woestijn, het gebergte en het afscheidsfeest in Marrakesh was iedereen wel een beetje klaar met het evenement.

Zoals het hoort op een terugweg begon het te regenen. We reden langs de kust omhoog door een Noord-Europees landschap: groene weilanden, koeien en een hoop auto’s.

Pas om 20hr ’s avonds bereikten we Tanger waar de laatste boot de laatste 700 4Ls naar de overkant zou gaan brengen. We zouden weer teruggebracht gaan worden naar Algeciras.

Rond middernacht vertrokken we naar Algeciras. Op de boot uiteraard een enorm feest gebouwd! De bar zat stampvol. De Fransen hieven la Marseillaise aan en toen we op volle zee waren rolden de biertonnen over het bovendek van de bar. ’s Ochtends aangekomen op Algeciras en in de auto een paar uurtjes geslapen.

Sebastian

Ben student aan de Franse business school IAE Aix-en-Provence waar ik een 2 jarige master doe. Ben begonnen in 2008 en zal in juni 2010 afstuderen.

Actief sinds 03 Feb. 2009