Africa her I am! - Reisverslag uit Kinshasa, Congo, Democratische Republiek v van Sebastian Eeden - WaarBenJij.nu Africa her I am! - Reisverslag uit Kinshasa, Congo, Democratische Republiek v van Sebastian Eeden - WaarBenJij.nu

Africa her I am!

Door: Sebastian

Blijf op de hoogte en volg Sebastian

03 Maart 2009 | Congo, Democratische Republiek v, Kinshasa

Ok, waar ben ik? Ik ben in Congo. Congo-Brazzaville om precies te zijn. Wat gaan we hier doen? Werken. Voor hoe lang? Paar maandjes. Waar kom ik vandaan? NL. Wie was ik ook al weer?

Dit vroeg ik mezelf af toen ik mijn ogen opende in Congo en probeerde mezelf uit de klamboe-knoop te halen. De ANWB-klamboe was volgens de Amsterdamse verkoopster ‘super eenvoudig op te hangen’ en bovendien kon je ‘er super in slapen’! Van de tropenarts moest ik er trouwens maar gewoon de komende 6 maanden in blijven tukken!

First impression: de Congo-rivier! Wat een super uitzicht! Aan de andere kant van de Congo-rivier waren de contouren van Kinshasa zichtbaar. Door de mistigheid heen waren vissers te zien die voorbij dreven in uitgeholde boomstammen.

Even keek ik in de spiegel en kon het niet onderdrukken: kom maar op met de olifanten, apen en slangen! Kom maar op met de bierbrouwerij! Africa her I am baby!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Congo, Democratische Republiek v, Kinshasa

Sebastian

Ben student aan de Franse business school IAE Aix-en-Provence waar ik een 2 jarige master doe. Ben begonnen in 2008 en zal in juni 2010 afstuderen.

Actief sinds 03 Feb. 2009
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 16720

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2008 - 29 Juni 2010

Vive la France!

01 Maart 2009 - 29 Augustus 2009

Heineken Afrika

25 Augustus 2006 - 30 Mei 2007

Exchange Canada

Landen bezocht: